Seksjon 3 Underside 1 Salg
Salgs- og ordreprosesser i Cadify
Cadify er svært fleksibelt og kan tilpasses ulike forretningsbehov. Gjennom innstillinger i checkout-controls bestemmes hvordan kunden går fra produktkonfigurasjon og videre i prosessen. Ved integrasjon mot et ERP-system, som for eksempel Visma, kan prosessen også inkludere, lagerkontroll og ordresynkronisering. Dette avsnittet gir en oversikt over de ordinære oppsettene som er tilgjengelige, og viser hvordan Cadify kan støtte både enkle netthandelsscenarier og mer avansert ordrebehandling styrt av ERP.
Manualen viser hvordan du har full kontroll over oppsettet og kan tilpasse dette til bedriftens produkter og prosesser.
Se hvordan dette settes opp i manualenKonvensjonelt salg
Raske tilbud: Selger konfigurerer i Cadify og får ferdige tegninger, kalkyler og dokumentasjon. Tilbud sendes raskt, alltid korrekt og profesjonelt. Mindre manuelt arbeid, færre feil, slik blir det mer tid til å vinne kunden.
Prosjektforespørsel
Kunden gjør forarbeidet: Kunden setter sammen sitt prosjekt og sender forespørsel via Cadify. Selger mottar komplett datagrunnlag og kan fokusere på rådgivning og mersalg i stedet for manuelt papirarbeid.
Direkte ordre
ECommerce i idealsporet: Kunden konfigurerer og bestiller selv. Cadify genererer produksjonsklare data parallelt, slik at produksjonsunderlaget kan gå direkte til fabrikken. Sømløst, effektivt og skalerbart salg.
ERP-integrasjon internt
Sømløst arbeid for selger: Selger bruker Cadify til å generere forespørsel og importere alt direkte i ERP. Ingen dobbeltarbeid, kun raske, alltid komplette tilbud med produksjonsklare data i ryggen.
ERP-integrasjon med web
Direkte samspill med kunden: Kunden sender forespørsel gjennom Cadify-API rett inn i ERP. Selger mottar alt ferdig i sitt ERP system: Tegninger, kalkyler, BOM, og kan raskt sende et konkurransedyktig tilbud tilbake.